პროექტის სახელწოდება: ანა კალანდაძე
,, შენ ისე ღრმა
ხარ, ქართულო ცაო“
პროექტის მთავარი
იდეა(თემა): მოსწავლეები
შეისწავლიან ანას პოეზიას
და მოიძიებენ იმ
ლექსებს, რომლებზედაც სიმღერებია შექმნილი;
პროექტის
აქტუალობა: სასწავლო პროექტზე
მუშაობა მოსწავლეებს ინტერესს
გაუღვივებს ანას პოეზიისადმი.
პროექტის
მიზნები:
- მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ პოეტური ტექსტის აღქმისა და ანალიზის უნარი;
- დაიწყებენ პარალელის გავლებას სხვა პოეტურ ნაწარმოებებს შორის;
- მოახდენენ ნაშრომის პრეზენტაციას;
მონაწილეთა
ასაკი: 10-11 წელი
პროექტის ხანგრძლივობა: ერთი კვირა
მოსალოდნელი შედეგები:
- მოსწავლეებს შორის დაიწყება თანამშრომლობითი ურთიერთობა;
- დაეუფლებიან ეფექტური კომუნიკაციის უნარ-ჩვევებს;
პროექტისთვის
საჭირო ძირითადი რესურსები:
ანა კალანდაძის კრებული; კომპიუტერი;
ინტერნეტი; ელექტრონული პრეზენტაცია;
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
სამუშაო
ჯგუფის შექმნა;
(მუშაობა წარიმართება ინვიდუალურად , ჯგუფურად
წყვილებში)
ჯგუფის
ყველა წევრს მიეცემა
კონკრეტული დავალება;
ექსკურსიის
ორგანიზება: (ჩოხატაურის
რაიონის სოფელ ხიდისთავში).
მოსწავლეები
გაარკვევენ იმას,თუ ვინ არიან
ანას ლექსებზე შექმნილი
სიმღერების ავტორ- შემსრულებლები;
მოხდება
ამ სიმღერების შესრულება;
(,,პაწაწინა
რტო ვარ’’, ,,საქართველოო
ლამაზო’’, ,,როგორ მინდა
შენთან, ჩემო მაგნოლია’’)
ბოლო ნაწილში
მოსწავლეები წარმოადგენენ პროექტის პრეზენტაციას,
რომლის
შემადგენელი
ნაწილი იქნება:
ლიდერობა,
კომუნიკაცია, ჯგუფურად მუშაობა.
კრიტერიუმები
|
დაბალი 1-3
ქულა
|
საშუალოზე
დაბალი4-5 ქულა
|
საშუალო
6-7 ქულა
|
მაღალი
8-9-10
ქულა
|
მიზანი
|
|
მიზანი
ზუსტადაა წარმოდგენილი
საშუალო 4 ქულა
|
|
|
ორგანიზება
|
წარმოდგენილია
სხვადასხვა კუთხით
დაბალი 2 ქულა
|
|
|
|
კვლევა
|
|
ჩანს
საზოგადოებრივი ჩართულობა
საშუალოზე დაბალი 4 ქულა
|
|
|
დასკვნები
|
|
|
|
ჩანს შედეგი
მაღალი
10 ქულა
|
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართული.
ქართ. VI. 10. მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით
გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემის უნარი.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოკრებს ტექსტიდან აზრობრივი
თვალსაზრისით მისთვის მნიშვნელოვან და საინტერესო ადგილებს;
·
სვამს კითხვებს წაკითხული ტექსტის
უკეთ გააზრების მიზნით;
·
ამოიცნობს მარტივ მხატვრულ სიმბოლოებს
და ახდენს მათს ინტერპრეტაციას;
·
გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს
ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ;
·
მსჯელობს პოეტურ ნაწარმოებში
გამოხატულ განწყობილებაზე;
·
ასახელებს მისთვის ესთეტიკური
თვალსაზრისით მიმზიდველ ადგილებს და ხსნის აღნიშნულ ეპიზოდში გამოყენებული მხატვრული
ხერხის დანიშნულებას.
პროექტის ხელმძღვანელი: თეა ძიძიგური;
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: teadzidziguri1984@gmail.com
No comments:
Post a Comment