სასწავლო პროექტი

პროექტის  სახელწოდება: ანა  კალანდაძე  ,, შენ  ისე  ღრმა  ხარ, ქართულო  ცაო“

პროექტის  მთავარი  იდეა(თემა): მოსწავლეები  შეისწავლიან  ანას  პოეზიას   და   მოიძიებენ  იმ  ლექსებს, რომლებზედაც  სიმღერებია  შექმნილი;
   
 პროექტის  აქტუალობა: სასწავლო   პროექტზე   მუშაობა  მოსწავლეებს  ინტერესს  გაუღვივებს   ანას  პოეზიისადმი.

   პროექტის   მიზნები: 
  • მოსწავლეებს  ჩამოუყალიბდებათ  პოეტური  ტექსტის აღქმისა და ანალიზის  უნარი;   
  • დაიწყებენ   პარალელის  გავლებას  სხვა   პოეტურ   ნაწარმოებებს    შორის;
  • მოახდენენ   ნაშრომის  პრეზენტაციას;


 მონაწილეთა  ასაკი: 10-11 წელი

პროექტის  ხანგრძლივობა: ერთი  კვირა

მოსალოდნელი  შედეგები:
  • მოსწავლეებს  შორის  დაიწყება   თანამშრომლობითი ურთიერთობა;
  • დაეუფლებიან   ეფექტური  კომუნიკაციის  უნარ-ჩვევებს;


 პროექტისთვის   საჭირო  ძირითადი  რესურსები:  ანა კალანდაძის  კრებული;  კომპიუტერი;    ინტერნეტი;  ელექტრონული  პრეზენტაცია;  
       
პროექტის   მსვლელობა (ძირითადი  აქტივობები)

სამუშაო   ჯგუფის  შექმნა;

(მუშაობა  წარიმართება   ინვიდუალურად ,  ჯგუფურად   წყვილებში)
 ჯგუფის  ყველა   წევრს  მიეცემა  კონკრეტული  დავალება;

 ექსკურსიის  ორგანიზება: (ჩოხატაურის  რაიონის  სოფელ  ხიდისთავში).
  
 მოსწავლეები   გაარკვევენ იმას,თუ  ვინ  არიან  ანას  ლექსებზე  შექმნილი  სიმღერების  ავტორ- შემსრულებლები;

მოხდება   ამ  სიმღერების  შესრულება;
(,,პაწაწინა  რტო  ვარ’’,  ,,საქართველოო  ლამაზო’’,  ,,როგორ  მინდა  შენთან, ჩემო  მაგნოლია’’) 

  ბოლო   ნაწილში  მოსწავლეები  წარმოადგენენ   პროექტის  პრეზენტაციას,  რომლის
   შემადგენელი   ნაწილი  იქნება:

 ლიდერობა, კომუნიკაცია, ჯგუფურად  მუშაობა.

კრიტერიუმები
დაბალი 1-3 ქულა
საშუალოზე დაბალი4-5 ქულა
საშუალო 6-7 ქულა
მაღალი 8-9-10
ქულა
მიზანი


მიზანი  ზუსტადაა  წარმოდგენილი
საშუალო 4 ქულა


ორგანიზება
წარმოდგენილია   სხვადასხვა   კუთხით
დაბალი 2 ქულა



კვლევა

ჩანს   საზოგადოებრივი   ჩართულობა
საშუალოზე დაბალი 4 ქულა


დასკვნები





ჩანს   შედეგი
მაღალი
10 ქულა


ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

ქართული.

ქართ. VI. 10. მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემის უნარი.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         ამოკრებს ტექსტიდან აზრობრივი თვალსაზრისით მისთვის მნიშვნელოვან და საინტერესო ადგილებს;
·         სვამს კითხვებს წაკითხული ტექსტის უკეთ გააზრების მიზნით;
·         ამოიცნობს მარტივ მხატვრულ სიმბოლოებს და ახდენს მათ ინტერპრეტაციას;
·         გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ; 
·         მსჯელობს პოეტურ ნაწარმოებში გამოხატულ განწყობილებაზე;
·         ასახელებს მისთვის ესთეტიკური თვალსაზრისით მიმზიდველ ადგილებს და ხსნის აღნიშნულ ეპიზოდში გამოყენებული მხატვრული ხერხის დანიშნულებას.

პროექტის ხელმძღვანელი: თეა ძიძიგური;

ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: teadzidziguri1984@gmail.com

No comments:

Post a Comment